top of page
Sakura

Hello Kitty ще се сдобие с американска игрална адаптация


New Line Cinema съобщи кой ще поеме първата американска игрална адаптация на Hello Kitty. Режисьорското дуо се състои от Дженифър Койл, продуцент на анимирания сериал "Harley Quinn", "Scooby-Doo! and the Curse of the 13th Ghost" и "DC Super Hero Girls" и режисьор на "DC Super Hero Girls" и "Bob’s Burgers", както и Лио Мацуда. Той е най-познат с работата си по сценария и режисирането на "Inner Workings" - шестминутен късометражен филм от анимационните студия на Уолт Дисни. Допринася и за "Big Hero 6" "Zootopia" и "Ralph Breaks the Internet".




Двамата режисьори изразиха ентусиазма и възхищението си към героя, като Койл каза:

Това е не само рядък шанс да вдъхнем живот на любим герой, но и да разпространим посланието на любов, приятелство и приобщаване, за което се застъпва Hello Kitty. Светът толкова се нуждае от нейната запазена марка радост и щастие.

Мацуда пък коментира:

Като израснал в Бразилия с японско семейство, бях заобиколен от Hello Kitty и ми послужи като напомняне, че всичко е наред, ако си различен.

Филмът по Hello Kitty е определян като хибрид между анимация и игрален филм, което вероятно означава, че ще следва начертания път от успешните в боксофиса "Detective Pikachu" и "Sonic the Hedgehog". Въпреки това филмът има собствени трудности, например в това, че героинята няма уста - целенасочено дизайнерско решение, което да помогне на феновете да ѝ придадат каквато емоция чувстват в момента, правейки я такава, в която зрителите постоянно да могат да се припознаят. Да, Kitty-chan успява да говори в анимационните си появи, където е нарисувана на ръка, без да изглежда твърде странно. Да ѝ се даде диалог без уста обаче би изглеждало по-неловко, ако е поставена в реална среда и наред с хора, така че ще бъде интересно какво ще измислят Койл и Мацуда.


Продукцията все още няма дата на премиера.


Източник: Japan Today

Comments


bottom of page